CO JE GOOGLE ANALYTICS

GOOGLE ANALYTICS JE NÁSTROJ S MNOHA UŽITEČNÝMI FUNKCEMI OD SPOLEČNOSTI GOOGLE, KTERÝ JE K DISPOZICI ZDARMA A SLEDUJE STATISTICKÁ DATA O UŽIVATELÍCH NA WEBU. ZÁROVEŇ SLEDUJE NÁVŠTĚVNOST VAŠÍ INTERNETOVÉ STRÁNKY.

Google analytics je možné využít jak v bezplatné verzi, tak i ve verzi placené. Obě verze se dají použít ke komerčním účelům. U placené verze je více rozšířených možností jako detaily sledování, vyšší kapacita a aktuálnější data. Google analytics je možné propojit s reklamním systémem Google adwords.

PŘEHLEDY A KONKRÉTNÍ SPECIFIKACE

  • Na Google analytics si můžete například zobrazit konkrétní návštěvy na vašem webu. 

  • Můžete se například podívat kolik lidí v určitém období navštíví váš web z České republiky, případně ze zahraničí. 

  • Získáte analýzu ohledně toho, zda návštěvníci přišli na váš web z počítače nebo mobilu.

  • Celkový počet zobrazení vašich stránek - klidně i jedním uživatelem.

  • Přehled o návštěvách vašeho webu v různých časových obdobích.

HLAVNÍ SEKCE V GOOGLE ANALYTICS

Sekce Google analytics se rozděluje do 4 hlavních skupin:

  • Publikum - přehled o tom, kdo váš web navštěvuje.

  • Chování - jak se návštěvníci na vašem webu chovají, kam chodí a co hledají.

  • Akvizice odkud a jak se uživatelé na váš web dostali.

  • Konverze - to jsou úkoly a cíle, které by návštěvníci měli na webu plnit.

CO VŠE GOOGLE ANALYTICS MĚŘÍ - ZÁKLADNÍ STATISTIKY

Google analytics je užitečný software, který dokáže zjistit v obecném měřítku - kdo a kdy se na vašem webu pohyboval a kdo váš web navštěvuje. Pokud máte více webových stránek, tak dokáže zjistit, která stránka je nepopulárnější a funguje podle podle vašich představ nejlépe.  Napíšeme vám zde základní statistiky: 

  • Návštěvy - celkový počet návštěv za určité období.

  • Uživatelé - počet uživatelů, kteří za určitou dobu navštívili váš web. 

  • Zobrazení webových stránek - celkový počet zobrazení konkrétních stránek na vašem webu.

  • Nové návštěvy - odhad procent uživatelů, kteří poprvé navštívili váš web. 

  • Doba, po kterou zákazník tráví na vašem webu - průměrná statistika času, který zákazník stráví na vašem webu.

  • Míra okamžitého opuštění webu - opuštění webu bez interakce, což znamená že zákazník přijde na web a následně ho po načtení úvodní stránky opustí.

Abychom si dokázali představit co Google analytics i detailněji dokáže zjistit: věk, pohlaví, lokalita, použitá technologie (mobil, pc, tablet), jazyk a další.

JAK VLOŽIT MĚŘÍCÍ KÓD GOOGLE ANALYTICS

Propojit konkrétní web s účtem Google analytics můžete pomocí měřicího kódu, který Vám tato služba vygeneruje. Kód byste měli následně vložit na konkrétní webovou stránku nebo stránky, které chcete měřit.

modré pozadí

PREFERUJETE TELEFONICKÝ KONTAKT?

modré pozadí

KONTAKT PŘES FORMULÁŘ

modré pozadí

NEBO NÁM NAPIŠTE NA EMAIL

Webovky levně
  • Facebook

Vinařská 458/1, Praha 7, 170 00 - Holešovice

Tel: 731 248 486

IČO: 88861724

E-mail: allinwebservice.kontakt@email.cz